October 24, 2012

Tidak lagi masuk secara Haram


Bismillah, Alhamdulillah syukur kerana Tuhan masih lagi panjangkan nafasku.

Sudah dua hari berlalu tarikh kelahiranku. Masih kuat lagi ingatan ku pada zaman kanak-kanak dimana bila tarikh kelahiranku tiba, ramai yang berkunjung ke rumah menjamu selera dan membawa hadiah. Sugguh aku rindu zaman kanak-kanak ku.


Namun kini aku sudah pun genab 18tahun 2hari hidup di dunia. Berlumba-lumba untuk mencari pahala mahupun dosa. Berlumba-lumba untuk menjadi hebat mahupun menjadi 'looser'. Berlumba-lumba untuk jadi yang terpandai didunia serta diakhirat. Mohon, biarlah Tuhan sentiasa melorongkan aku kearah yang sentiasa beribadat dan bersujud kepada-Nya. 

Terima kasih aku ucapakan kepada sesiapa yang mengingati serta berdoa untuk aku.
Terutama KAU yang postkan birthday wish aku dekat blog. Walau hanya 6patah perkatan namun cukup memberi 1000 makna untuk aku. Aku juga amat merindui kamu. 

Tidak lupa juga, terima kasih kepada gadis yang berusaha untuk kenakan aku malam itu. Walaupun sukar tapi berjaya bukan? Tahniah. 



Moga ketemu lagi.

No comments:

Post a Comment