February 27, 2013

CloudCho


Apa itu? Eh pernah dengar ke before ni? Agak-agak apa yang otak uolsss tengah fikirkan untuk title post I eh?

Hamboii kau eva excited sangat sampai lupa nak bagi salam. MasyaAllah. Okay, pardon me i will start with my Salam. Assalamualaikum. I realize for how long I didn't update my blog. As a student so much thing that I should settle.

And the most most important thing i should settle is my final project for subject Enterpreneur before my semester break. Ohh sumpah sangat penat nak S-P-E-A-K-I-N-G. Apa kau ingat kau duduk kat Perth ke eva? Kau duduk kat perlis je pun. Line nak update blog pun suam-suam kuku.

Tapi alhamdulillah jugak lah aku boleh jugak nak update daripada tak ada kan? Yanggg hadooooo!





Okay this is whats mean by CloudCho. S-P-E-A-K-I-N-G lagi. Propa sangat kau eva. Meluat. Okay ini lah yang group aku buat. Kitaorang ditugaskan untuk buat benda yang berinovasi. Keluaran dari Syarikat sendiri. Ha, kau muda-muda dah kena bukak Syarikat. Tak hoyong-hayang kau nak handle?

So apa yang berinovasi sangat Syarikat kitaorang ialah jeng jeng jeng . . . . . . . . Takyah nak suspen sangat.

Kitaorang buat OREO GORENG dengan CLUOD9 GORENG yang berwarna-warni. Alah macam macroon tu. Tapi ni versi lain lah. Okay okay. Line pun macam jealous je dengan aku nak hapdet panjang lebor pasal Syarikat aku.

So aku akan update dari masa ke semasa dengan harapan korang boleh support Syarikat kami.
Dan sentiasa ikut perkembangan. Yabedabeduuuu! XoXo, Published ;)

No comments:

Post a Comment