September 01, 2012

Bermula kisah hidup di Indra Kayangan



Salam syawal dan salam merdeka. Terima kasih pada siapa yang masih lagi sudi membaca blog yang tak ubah rupanya, masih sama seperti biasa.

Kali ini entry aku bukan nak update tentang "Janji harus di tepati" aku bukan semangat petrotisme sangat. Nampak eja pun tak reti. Itu lah Eva Munirah. Terima sahajalah. Tapi satu aku nak cakapkan aku bersyukur kerana dilahirkan menjadi anak Malaysia. Malaysia aman makmur. Alhamdulillah. Salam merdeka55.

Eh cop aku rasa masa aku dah lari tajuk sejauh 380km bukan? Jauh tu dah macam jarak Penang ke KL, KL ke penang. Ambuih rajin pulak aku ukur jarak jalan kan? Mentang-mentang aku sekarang ni kerap lalu lebuhraya utara tu yang kerap sangat ukur jarak jalan. Hahhah. K tak lawak. Ini serious.

Hi uollssss, ini lah sekarang aku. Life as a student at PTSS, Politeknik Tangga Sana Sini. Sumpah! Banyak gila tangga. Mencanak naik tangga pergi ke kelas tapi aku tersangat musykil lemak aku bukan makin berkurangan tapi makin berlebihan je. Apakah semua ini? Geramnyaaaaaa. ==' 

Dan ini lah classmate aku sebenarnya takcukup corum ni tah kemana tah selebihnya. Classmate aku seramai 21 orang 3orang sahaja lelaki sangat aman kan bila lelaki tak ramai dalam class? So far semua ok dan tersangat gila perangai. Masuk air. Ini lah bakal-bakal memiliki sebuah perniagaan suatu hari nanti. InsyaAllah. Amin.

Mesti ramai yang tanya kan wajah roomate aku macam mana pulak. Jeng jeng jeng. Ekceli aku tak rapat langsung dengan roomate aku. Takpa aku duduk sini tiga tahun bersamaan enam semester itu bermakna aku akan memiliki ramai lagi roomates. No worry ;))

bye bye thats all. One more thing, aku dah pandai basuh baju guna tangan. Weee~ sukanya.

No comments:

Post a Comment